Sannas.fi

Toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot lastentarvikkeiden Sannas.fi-verkkokaupassa

Palautusoikeus ja palautukset Sannas.fi vauvan- ja lastentarvikekaupassa

Kauppa ei ole lopullinen, ennen kuin olet tutustunut tuotteeseen. Sinulla on täysi 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Ainoa ehto on, että tuote on käyttämätön ja tuotepakkaus samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa. Kauppahinnan saat takaisin seitsemän (7) vuorokauden sisällä vastaanotettuamme palautetun tuotteen.

Toimituskulut ovat samansuuruiset riippumatta siitä, kuinka monta tuotetta ostat. Toimituskuluja ei tästä syystä makseta takaisin, jos palautus koskee vain osaa tuotteista.

Ilmoitathan palautuksesta etukäteen sähköpostilla osoitteeseen sannas at sannas.fi

Hinnat

Tuotteiden (lastentarvikkeiden sekä kaikkien muiden tuotteiden) hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Tuotteisiimme sisältyy arvonlisävero. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksutavat, maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla tai Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin, eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout-maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksut verkkopankkien kautta:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Sähköpostiosoite on suojattu roskapostiohjelmia vastaan, Javascript-tuen tulee olla päällä nähdäksesi osoitteen.

Toimitukset

Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä. Rekisteröitymällä kirjaudut kanta-asiakkaaksi.

Sannas Oy:ssä noudatamme äärimmäistä huolellisuutta tilausten vastaanottamisessa ja toimittamisessa. Toimitamme tilaukset pikaisesti ja saapumisjärjestyksessä. Lähetämme varastossamme olevat tuotteet tavallisesti jo tilauspäivänä ja voit noutaa paketin postista postitoimipaikastasi noin 2-4 arkipäivän kuluessa. Huomioithan, että pyhäpäivien aikaan toimitus voi viivästyä. Kirje- ja maksikirje tulevat yleensä suoraan postilaatikkoosi. Jos jokin tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä puhelimitse.

Toimitusmaksu: Toimitusmaksu on 5,00 €, paketin koosta riippumatta. Summa lisätään automaattisesti laskuun.

Nouto: Mikäli asut lähellä ja haluat noutaa paketin suoraan meiltä, otathan yhteyttä etukäteen. Tällöin voimme antaa tilauksen yhteydessä tarvittavan kuponkikoodin, jonka avulla saat postituskulut pois loppusummasta. Samalla voimme sopia noutoajan toimistoltamme.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on vioittunut, voit tehdä tuotteesta virheilmoituksen ja jättää vioittuneen tuotteen asiakaspalautuksena postiin. Postimaksua ei sinun tällöin tarvitse maksaa. Samalla pyydämme ilmoittamaan, palautatko tuotteen ja haluatko rahat takaisin, vai toivotko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tilalle. Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron ja lyhyen viestin, jossa mainitaan tilausnumero.

Muistathan tehdä asiasta postissa välittömästi vahinkoilmoituksen mikäli tuote on viottunut kuljetuksessa!

Ostoskorisi on tyhjä